Одлука Деканског колегијума Штампа
Одлуке
четвртак, 09 април 2020 14:19

На основу овлашћења која произилазе из члана 35. Статута Универзитета у Београду – Факултета спорта и физичког васпитања (02-бр. 934/18-2 од 6. јуна 2018. године), због ванредног стања у коме се налазимо и у складу са ставовима исказаним на састанку продекана за наставу факултета у саставу Универзитета у Београду од 7. 4. 2020, којим је руководио проректор за наставу, проф. др Петар Булат и седнице Сената Универзитета у Беогрду од 8. 4. 2020. године, Декански колегијум Универзитета у Београду – Факултета спорта и физичког васпитања је на састанку одржаном 9. 4. 2020. године електронским путем, донео је следећу:

 

О Д Л У К У

 

  1. Молимо наставнике и ненаставно особље факултета за стрпљење и максималну толеранцију у међусобној комуникацији и комуникацији са студентима, у још већој мери него што се то подразумева и када је стање редовно. Нико од нас није никада био у оваквој ситуацији и свако се са њом носи на свој начин.
  2. Моле се наставници да интензивирају своје напоре да се настава одржава на најбољи могући начин у датим околностима, при чему се дозвољава разноврстан приступ. Наставници имају аутономију да у складу са специфичностима свога предмета, бројем студената, техничком опремљеношћу, знањем и здравственим стањем, бирају најбоље начине за реализацију наставе.
    • Остаје препорука да то у највећој мери буде преко платформе MS Teams. Могуће је да ће након укидања ванредног стања бити донета обавезујућа одлука да сва настава буде доступна и On line јер то доприноси квалитету студирања, а тада ће се изабрати једна платформа. Претпоставка је да ће то бити MS Teams, јер га користи највећи број наставника.
  3. Моле се студенти да у још већој мери активно учествују у реализацији наставе, што је најважнији предуслов за припрему и полагање испита када за то дође време, као и да уче градиво за теоријске (завршне) испите. Подстичемо студенте на комуникацију са професорима по свим питањима везаним за наставу и предстојеће испите.
  4. Генерални став који се искристалисао на оба поменута састанка је да активности факултета треба да се одвијају у што већем обиму, али уз поштовање свих мера које прописује ванредно стање.
    • Молимо наставнике да анализирају и евентуално модификују предиспитне обавезе на предметима, са циљем да нађу начине који би омогућили да студенти обављају предиспитне обавезе, строго водећи рачуна о регуларности извршавања ових обавеза од стране студената.
      Колега Мирков, у договору са продеканом за наставу, интензивно ради на изналажењу најбољег начина за реализацију провере знања путем колоквијума преко платформе MS Teams. За неколико дана треба очекивати упутство по овом питању.
      Наставници који су сигурни да имају поуздане начине да проверавају знање студената имају аутономију да то чине на начин који изаберу али само као колоквијуме, односно делове предиспитних обавеза, уз одговорност за регуларност тако обављених предиспитних радњи.
      Полагање испита се не може одвијати на даљину, већ то остаје да се обави „уживо“ у просторима факултета када прође ванредно стање.
    • Студенти са менторима могу да бирају и пријављују теме завршних радова на основним и мастер студиама. Око техничке реализације треба се обратити шефу студентске службе.
    • Студенти докторских студија и њихови ментори треба да наставе да раде на пројектима тема докторских дисертација и готових дисертација, а усвајања истих се одлажу до краја ванредног стања, с обзиром да ће сви рокови везани за дисертације бити померени у односу на дужину трајања ванредног стања.
  5. Све активности око избора у звања се прекидају и биће настављене након завршетка ванредног стања уз продужење рокова у односу на на дужину трајања ванредног стања.
  6. Национално акредитационо тело ради, тако да се активности Факултета око акредитације нових студијских програма настављају.

 

Декански колегијум,
Декан, др Саша Јаковљевић, ред. проф.
Преузмите званичну документацију:
 повратак на садржај  Одлуке